Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 i 3.
Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę ( załącznik nr 2) oraz parametry techniczne ( załącznik nr 1) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl
bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 16.05.2025r. do godz. 9:00.
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania zlecenia
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT i dostarczonej do Zamawiającego
Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37
Załącznik nr 1 – parametry
Załącznik nr 3 – zapytanie cenowe
Załącznik nr 2 – wzór oferty