Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1, który stanowi również formularz ofertowy. Zamówienie podzielone zostało na 2 części ofertę można składać do każdej z części.

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć, za pośrednictwem poczty, przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 19.05.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 30 dni od dnia podpisania zlecenia

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Pytania można zadawać do 15.05.2025 do godz. 12:00 po tym czasie Zamawiający zastrzega prawo nieodpowiadania na zapytania, które wpłyną po tym terminie lub inną drogą niż e-mailową na adres n.golub@szpital.suwalki.pl  

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Zalacznik-nr-1-parametry-oferta-1

Odpowiedzi

Ta strona używa plików Cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Cookies.
Polityka Cookies   
AKCEPTUJĘ