Wyłonienie wykonawcy na „Dostawę i sprzedaż krzesła transportowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach dotacji z budżetu m. Suwałki.”

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 30.04.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 10.06.2025r

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1 parametry

 

Odpowiedzi na zapytania

Praktyki

INSTRUKCJA REALIZACJI PRAKTYK ZAWODOWYCH PRAKTYKANTÓW
w Szpitalu Wojewódzkim im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Instrukcja nie dotyczy studentów skierowanych na praktyki zawodowe przez
Państwową Uczelnię Zawodową w Suwałkach (realizację reguluje odrębna umowa).

W pierwszej kolejności Praktykant wraz z wypełnionym podaniem zgłasza się do wybranej komórki organizacyjnej w celu uzyskania zgody na jej odbycie. Zgoda powinna być poświadczona czytelnym podpisem, ewent. pieczątką Kierownika komórki organizacyjnej, Lekarza kierującego oddziałem (praktyka lekarska rok II-V) lub Pielęgniarki Naczelnej (praktyka lekarska rok I, praktyka pielęgniarska, praktyka opiekuna medycznego).

  1. Poniższe dokumenty Praktykant przekazuje do Sekretariatu SZW w Suwałkach tj.:

Podanie, o którym mowa powyżej, kierowane do Dyrektora Szpitala SZW w Suwałkach
z prośbą o umożliwienie odbycia praktyk wraz z wyrażoną zgodą przez Kierownika komórki organizacyjnej/ Lekarza Kierującego oddziałem/ Pielęgniarkę Naczelną.

(wzór podania do pobrania – zał. 1)

Porozumienie lub Umowa i/lub Skierowanie na praktykę z jednostki kierującej.

  1. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia praktyki w pierwszej kolejności praktykant zgłasza się do Działu Administracyjnego Sekcji kadrowo-płacowej (pokój nr 3) w celu przedłożenia:

– Aktualnego Orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych lub Książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych,

Ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia NNW na czas trwania praktyk,

Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego jeżeli praktyka będzie realizowana w niżej wymienionych komórkach:

  1. Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii z Pododdziałem Anestezjologii
    i Intensywnej Terapii Dziecięcej
  2. Oddział Chirurgii Dziecięcej,
  3. Oddział Reumatologiczny z Pododdziałem Dermatologii i Geriatrii,
  4. Oddział Ginekologii, Patologii Ciąży i Położnictwa,
  5. Oddział Laryngologiczny,
  6. Oddział Neonatologiczny,
  7. Oddział Okulistyczny,
  8. Oddział Pediatryczny,
  9. Szpitalny Oddział Ratunkowy,
  10. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
  11. Poradnia Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej,
  12. Zakład Diagnostyki Obrazowej,
  13. Medyczne Laboratorium Diagnostyczne i Mikrobiologiczne,
  14. Pracownia endoskopii gastroenterologicznej,
  15. Poradnia Chirurgii Dziecięcej,
  16. Poradnia Chorób Zakaźnych,
  17. Poradnia Foniatryczna,
  18. Poradnia Laryngologiczna,
  19. Poradnia Neonatologiczna,
  20. Poradnia Okulistyczna,
  21. Poradnia Pediatryczna,
  22. Poradnia Preluksacyjna.

zgodnie z treścią Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym
i ochronie małoletnich. (Więcej informacji – zał.2).

Przed przystąpieniem do praktyk praktykant zostaje zapoznany z polityką ochrony dzieci przed krzywdzeniem co poświadcza własnoręcznym podpisem na „Oświadczeniu o zobowiązaniu się do przestrzegania standardów ochrony dzieci.”.

Brak dostarczenia powyższych dokumentów skutkuje brakiem możliwości realizacji praktyk.

  1. Po zweryfikowaniu poprawności złożonych dokumentów w Sekcji Kadrowo-Płacowej praktykantowi wydaje się kartę obiegową.
  2. Praktykant kierowany jest do komórki organizacyjnej w której odbywa praktykę.
    Po zakończeniu Opiekun Praktyk poświadcza jej ukończenie własnoręcznym podpisem.

Klauzula RODO

 

 

Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

Tytuł projektuWsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
Nr projektuFENX.06.01-IP.03-0001/23
Całkowity budżet projektu:90 008,50 PLN
Dofinansowanie EFRR71 745,78 PLN
Dofinansowanie z budżetu państwa18 262,72 PLN
Źródło dofinansowania
Beneficjent projektu Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach – Lider
Okres realizacji projektu1 kwietnia 2025 r. – 31 marca 2026 r.
Cel projektu
  • zwiększenie dostępności do świadczeń POZ działających na obszarach słabiej rozwiniętych gospodarczo i terenów wiejskich oraz obszarów zagrożonych utratą/ograniczeniem dostępu do POZ.
Zakres/rezultaty projektu
  • zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby działań diagnostycznych, świadczeń profilaktycznych:
    – aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi (3 szt.),
    – aparat EKG,
    – detektor przepływu Doppler,
    – fantom do nauki samobadania piersi,
    – holter ciśnieniowy,
    – holter EKG,
    – kozetka lekarska (2 szt.),
    – lodówka z monitoringiem temperatury
    – spirometr,
    – tablice do badania ostrości wzroku plastikowe (3 szt.),
    – termometr elektroniczny (3 szt.),
    – wizualizator naczyniowy (skaner żył),
    – wózek inwalidzki dla osoby dorosłej (2 szt.),
    – urządzenie wielofunkcyjne/drukarka/skaner,
    – zestaw komputerowy/All-in-One.
Biuro projektu – kontakt (87) 562 95 32

 

Wielkanocne ozdoby – Szkoła Podstawowa nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach

Wielkanocne ozdoby – Szkoła Podstawowa nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że dzięki uprzejmości Szkoły Podstawowej nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach do naszego Szpitala trafiły cudowne prace z rodzinnego konkursu wielkanocnego. Dziękujemy z całego serca.

Wyłonienie wykonawcy na sprzedaż i dostawę 2 szt. Holterów EKG na potrzeby Poradni Kardiologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 stanowiący również wzór oferty

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 25.04.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 30.05.2025r

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

załącznik 1

Doposażenie Oddziału Chorób Wewnętrznych, Kardiologii i Nadciśnienia Tętniczego w niezbędny sprzęt medyczny” – holtery EKG, wózek transportowy

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl
bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 25.04.2025r. do godz. 11:00.

Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części od 1 do 2.
Termin wykonania zamówienia: do 30.05.2025r
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1- oferta -parametry

Odpowiedzi na zapytania

Dobry posiłek w szpitalu

Jadłospis 28.04.2025r. - 04.05.2025r.
28.04.2025r.
29.04.2025r.
30.04.2025r.
01.05.2025r.
02.05.2025r.
Jadłospis 21.04.2025r. - 27.04.2025r.
21.04.2025r.
22.04.2025r.
23.04.2025r.
24.04.2025r.
25.04.2025r.
Jadłospis 14.04.2025r. - 20.04.2025r.
14.04.2025r.
15.04.2025r.
16.04.2025r.
17.04.2025r.
18.04.2025r.
Ta strona używa plików Cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Cookies.
Polityka Cookies   
AKCEPTUJĘ