Wyłonienie wykonawcy na „Dostawę i sprzedaż krzesła transportowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach dotacji z budżetu m. Suwałki.”
Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 30.04.2025r. do godz. 10:00.
Termin wykonania zamówienia: do 10.06.2025r
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego
Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37
Praktyki
INSTRUKCJA REALIZACJI PRAKTYK ZAWODOWYCH PRAKTYKANTÓW
w Szpitalu Wojewódzkim im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Instrukcja nie dotyczy studentów skierowanych na praktyki zawodowe przez Państwową Uczelnię Zawodową w Suwałkach (realizację reguluje odrębna umowa). |
W pierwszej kolejności Praktykant wraz z wypełnionym podaniem zgłasza się do wybranej komórki organizacyjnej w celu uzyskania zgody na jej odbycie. Zgoda powinna być poświadczona czytelnym podpisem, ewent. pieczątką Kierownika komórki organizacyjnej, Lekarza kierującego oddziałem (praktyka lekarska rok II-V) lub Pielęgniarki Naczelnej (praktyka lekarska rok I, praktyka pielęgniarska, praktyka opiekuna medycznego).
- Poniższe dokumenty Praktykant przekazuje do Sekretariatu SZW w Suwałkach tj.:
– Podanie, o którym mowa powyżej, kierowane do Dyrektora Szpitala SZW w Suwałkach
z prośbą o umożliwienie odbycia praktyk wraz z wyrażoną zgodą przez Kierownika komórki organizacyjnej/ Lekarza Kierującego oddziałem/ Pielęgniarkę Naczelną.
(wzór podania do pobrania – zał. 1)
– Porozumienie lub Umowa i/lub Skierowanie na praktykę z jednostki kierującej.
- Najpóźniej w dniu rozpoczęcia praktyki w pierwszej kolejności praktykant zgłasza się do Działu Administracyjnego Sekcji kadrowo-płacowej (pokój nr 3) w celu przedłożenia:
– Aktualnego Orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych lub Książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych,
– Ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia NNW na czas trwania praktyk,
– Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego jeżeli praktyka będzie realizowana w niżej wymienionych komórkach:
- Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii z Pododdziałem Anestezjologii
i Intensywnej Terapii Dziecięcej - Oddział Chirurgii Dziecięcej,
- Oddział Reumatologiczny z Pododdziałem Dermatologii i Geriatrii,
- Oddział Ginekologii, Patologii Ciąży i Położnictwa,
- Oddział Laryngologiczny,
- Oddział Neonatologiczny,
- Oddział Okulistyczny,
- Oddział Pediatryczny,
- Szpitalny Oddział Ratunkowy,
- Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
- Poradnia Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej,
- Zakład Diagnostyki Obrazowej,
- Medyczne Laboratorium Diagnostyczne i Mikrobiologiczne,
- Pracownia endoskopii gastroenterologicznej,
- Poradnia Chirurgii Dziecięcej,
- Poradnia Chorób Zakaźnych,
- Poradnia Foniatryczna,
- Poradnia Laryngologiczna,
- Poradnia Neonatologiczna,
- Poradnia Okulistyczna,
- Poradnia Pediatryczna,
- Poradnia Preluksacyjna.
zgodnie z treścią Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym
i ochronie małoletnich. (Więcej informacji – zał.2).
Przed przystąpieniem do praktyk praktykant zostaje zapoznany z polityką ochrony dzieci przed krzywdzeniem co poświadcza własnoręcznym podpisem na „Oświadczeniu o zobowiązaniu się do przestrzegania standardów ochrony dzieci.”.
Brak dostarczenia powyższych dokumentów skutkuje brakiem możliwości realizacji praktyk.
- Po zweryfikowaniu poprawności złożonych dokumentów w Sekcji Kadrowo-Płacowej praktykantowi wydaje się kartę obiegową.
- Praktykant kierowany jest do komórki organizacyjnej w której odbywa praktykę.
Po zakończeniu Opiekun Praktyk poświadcza jej ukończenie własnoręcznym podpisem.
Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
Tytuł projektu | Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) |
Nr projektu | FENX.06.01-IP.03-0001/23 |
Całkowity budżet projektu: | 90 008,50 PLN |
Dofinansowanie EFRR | 71 745,78 PLN |
Dofinansowanie z budżetu państwa | 18 262,72 PLN |
Źródło dofinansowania | ![]() |
Beneficjent projektu | Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach – Lider![]() |
Okres realizacji projektu | 1 kwietnia 2025 r. – 31 marca 2026 r. |
Cel projektu |
|
Zakres/rezultaty projektu |
|
Biuro projektu – kontakt | (87) 562 95 32 |

Wielkanocne ozdoby – Szkoła Podstawowa nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że dzięki uprzejmości Szkoły Podstawowej nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach do naszego Szpitala trafiły cudowne prace z rodzinnego konkursu wielkanocnego. Dziękujemy z całego serca.

Wielkanoc 2025
Wyłonienie wykonawcy na sprzedaż i dostawę 2 szt. Holterów EKG na potrzeby Poradni Kardiologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 stanowiący również wzór oferty
Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 25.04.2025r. do godz. 10:00.
Termin wykonania zamówienia: do 30.05.2025r
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego
Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37
Doposażenie Oddziału Chorób Wewnętrznych, Kardiologii i Nadciśnienia Tętniczego w niezbędny sprzęt medyczny” – holtery EKG, wózek transportowy
Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl
bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 25.04.2025r. do godz. 11:00.
Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części od 1 do 2.
Termin wykonania zamówienia: do 30.05.2025r
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego
Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Centralnej Sterylizacji
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Centralnej Sterylizacji
Dobry posiłek w szpitalu
Jadłospis 28.04.2025r. - 04.05.2025r.
28.04.2025r.
- śniadanie – dieta lekkostrawna
- obiad – dieta ogólna
29.04.2025r.
30.04.2025r.
01.05.2025r.
02.05.2025r.
Jadłospis 21.04.2025r. - 27.04.2025r.
21.04.2025r.
22.04.2025r.
- kolacja – dieta lekkostrawna
- obiad – dieta ogólna
23.04.2025r.
- obiad – dieta ogólna
- śniadanie – dieta ogólna
24.04.2025r.
- obiad – dieta lekkostrawna
- śniadanie – dieta ogólna
25.04.2025r.
- śniadanie – dieta lekkostrawna
- obiad – dieta ogólna
Jadłospis 14.04.2025r. - 20.04.2025r.
14.04.2025r.
- obiad – dieta lekkostrawna
- śniadanie – dieta ogólna
15.04.2025r.
- śniadanie – dieta lekkostrawna
- obiad – dieta ogólna
16.04.2025r.
- śniadanie – dieta ogólna
- obiad – dieta lekkostrawna
17.04.2025r.
- obiad – dieta ogólna
- śniadanie – dieta lekkostrawna
18.04.2025r.
- obiad – dieta lekkostrawna
- śniadanie – dieta ogólna