Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby działań diagnostycznych, świadczeń profilaktycznych w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1, który stanowi również formularz ofertowy.

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę (załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres a.kondracka@szpital.suwalki.pl
bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 6 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 18.06.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania zlecenia
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności: 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego
Osoba do kontaktu: Anna Kondracka tel. 87 562 95 32,

Załącznik nr 1 parametry-oferta – POBIERZ

Informacja z otwarcia – Pobierz

Wyłonienie wykonawcy na „Zakup sprzętu medycznego (pomp do żywienia, koncentratory tlenu, otoskopu) do opieki i terapii pacjentów na potrzeby oddziałów i poradni szpitalnych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Krajowego Planu odbudowy i Budżetu Województwa- etap 3

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1.

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) wraz z załącznikami opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl

bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 09.06.2025r. do godz. 09:00.

Zamówienie zostało podzielone na 3 części, każdy Wykonawca może składać oferty do wszystkich części zamawiający nie stawia ograniczeń.

Termin wykonania zamówienia:  do 30 dni od dnia podpisania zlecenia

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez uwag przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

 

Załącznik nr 1 parametry techniczne

Załącznik nr 2 oferta

Załącznik nr 3 zapytanie cenowe

Załącznik nr 4 wzór umowy

Załącznik nr 5 Zamówienia zielone i DNSH

 

Odpowiedzi na zapytania

Informacja z otwarcia

 

Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wyłonienie wykonawcy na „Zakup i dostawę aparatu do hemostazy miejscowej z opaskami uciskowymi. Zadania sfinansowane z Budżetu Miasta

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1, który stanowi również formularz ofertowy.

 

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl
bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 06.06.2025r. do godz. 10:00.

 

Termin wykonania zamówienia:  do 30 dni od dnia podpisania zlecenia

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1 parametry – oferta 2

Odpowiedzi

Odpowiedzi 2

Informacja z otwarcia

Powiadomienie o wyborze oferty

Wyłonienie wykonawcy na „Zakup i dostawę aparatu „ Ilizarowa” na potrzeby Oddziału Urazowo-Ortopedycznego w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach” . Projekt sfinansowany z budżetu miasta

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1, który stanowi również formularz ofertowy. Zamówienie podzielone zostało na 2 części ofertę można składać do każdej z części.

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć, za pośrednictwem poczty, przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 19.05.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 30 dni od dnia podpisania zlecenia

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Pytania można zadawać do 15.05.2025 do godz. 12:00 po tym czasie Zamawiający zastrzega prawo nieodpowiadania na zapytania, które wpłyną po tym terminie lub inną drogą niż e-mailową na adres n.golub@szpital.suwalki.pl  

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Zalacznik-nr-1-parametry-oferta-1

Odpowiedzi

informacja z otwarcia

Powiadomienie o wyborze oferty

Wyłonienie wykonawcy na „Zakup cystoskopu sztywnego 2 szt. na potrzeby Poradni Urologicznej w ramach dotacji z Budżetu M. Suwałki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówień znajduje się w załączniku nr 1”. Zakup sfinansowany z Budżetu Miasta

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 i 3.

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 2) oraz parametry techniczne ( załącznik nr 1)  opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl

bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 16.05.2025r. do godz. 9:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 30 dni od dnia podpisania zlecenia

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1 – parametry
Załącznik nr 3 – zapytanie cenowe
Załącznik nr 2 – wzór oferty

Odpowiedzi
Odpowiedzi 2

 

Powiadomienie o wyborze oferty

Ta strona używa plików Cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Cookies.
Polityka Cookies   
AKCEPTUJĘ