Wyłonienie wykonawcy na „Zakup i dostawę sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej z Hematologią w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach” (wózki toaletowe, fotel do pobierania krwi, pulsoksymetr przenośny, wózek do rozwożenia leków, wózki inwalidzkie, wózek pielęgniarski, chłodziarka farmaceutyczna)

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1, który stanowi również formularz ofertowy. Zamówienie podzielone zostało na 7 części ofertę można składać do każdej z części.

 

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl

bądź osobiście dostarczyć do Działu Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 15.05.2025r. do godz. 10:00.

 

Termin wykonania zamówienia:  do 30 dni od dnia podpisania zlecenia

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

 

Pytania można zadawać do 12.05.2025 do godz. 13:00 po tym czasie Zamawiający zastrzega prawo nieodpowiadania na zapytania, które wpłyną po tym terminie lub inną drogą niż e-mailową na adres n.golub@szpital.suwalki.pl  

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1 parametry techniczne

Odpowiedzi sprzęt medyczny dot. sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej z Hematologią.docx

Odpowiedzi sprzęt medyczny dot. sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej z Hematologią II.docx

informacja z otwarcia

Powiadomienie o wyborze oferty

Wyłonienie Wykonawcy do Wykonania usługi sporządzenia raportu z diagnozy efektywności ekologicznej kompleksu budynków Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki w ramach projektu pn: Ścieżka zielonych szpitali finansowanego ze środków Interreg VI-A Litwa-Polska

Termin wykonania zamówienia:  do 15.06.2025r

Osoba do kontaktu : Przemysław Cagan, Valdemar Baranovskij -87 562 95 32

Wymagania wobec Wykonawcy

ofertę mogą złożyć Wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału i potwierdzą je stosownymi dokumentami  :

  • posiadanie kwalifikacji audytora energetycznego zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r.
  • wykonanie wizji lokalnej (potwierdzający dokument na wzorze Zamawiającego)
  • Należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu audytu energetycznego budynku lub kompleksu budynków o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 1000m2

Uzupełnioną ofertę (w języku polskim) załącznik nr 3 wraz z załącznikami  opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres e.krzywicka@szpital.suwalki.pl  do 13.05.2025r. do godz. 12:00. Adres wysyłki bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 6  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki

Uwaga :

Pytania do zamówienia można składać najpóźniej do 07.05.2025r na e-maila: projekty@szpital.suwalki.pl. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi na pytania, które wpłyną po tym terminie.

 

Załacznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia
Załacznik nr 2 wzór umowy
Załącznik nr 3 – wzór oferty
Załacznik nr 4 – zapytanie cenowe

Odpowiedzi na zapytania wykonawców

Wyłonienie wykonawcy na „Dostawę i sprzedaż krzesła transportowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach dotacji z budżetu m. Suwałki.”

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 30.04.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 10.06.2025r

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1 parametry

 

Odpowiedzi na zapytania

informacja-z-otwarcia Fotel transportowy z napędem do karetki

Wyłonienie wykonawcy na sprzedaż i dostawę 2 szt. Holterów EKG na potrzeby Poradni Kardiologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 stanowiący również wzór oferty

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę  ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12  w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 25.04.2025r. do godz. 10:00.

Termin wykonania zamówienia:  do 30.05.2025r

Warunki płatności: dostarczenie  sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat

Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

załącznik 1

Informacja z otwarcia ofert

Doposażenie Oddziału Chorób Wewnętrznych, Kardiologii i Nadciśnienia Tętniczego w niezbędny sprzęt medyczny” – holtery EKG, wózek transportowy

Uzupełnioną (w języku polskim) ofertę ( załącznik nr 1) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przesłać e-mailem na adres n.golub@szpital.suwalki.pl
bądź osobistego dostarczenia Dział Zamówień i Inwestycji, pok. nr 12 w Administracji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, adres wysyłki Szpital Wojewódzki. Im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalnej 60, 16-400 Suwałki do 25.04.2025r. do godz. 11:00.

Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części od 1 do 2.
Termin wykonania zamówienia: do 30.05.2025r
Warunki płatności: dostarczenie sprzętu i podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego oraz dostarczenie prawidłowo wypełnionej faktury Vat
Termin płatności : 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat i dostarczonej do Zamawiającego

Osoba do kontaktu : Natalia Golub 87 562 – 94 – 37

Załącznik nr 1- oferta -parametry

Odpowiedzi na zapytania

Informacja z otwarcia ofert

Ta strona używa plików Cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Cookies.
Polityka Cookies   
AKCEPTUJĘ